lördag 1 januari 2011

God fortsättning på...


Vad önskar ni er av det nya året?
Har ni några nyårslöfte... Anneli, ser fram emot att höra ditt! *ler* Om du nu lyckades komma på något!

Jag önskar mig av det nya året!
Att alla ska få vara friska, glada och må bra!
Önskar mig inte så mycket faktiskt... välmående för min egen del och de mina är väl inte för mycket begärt! Är ju inte guld och gröna skogar precis ...hihi... det har jag ju redan...skog utanför dörren och guld på fingrar och i öron mm :)

Men jag har en hel lista på saker jag vill göra... på saker som ska göras... saker jag önskar jag kunde göra!
Och den listan ska kortas av i ÅR det LOVAR jag!
Men mer om det en annan dag för här ska drickas kaffe!
Tjingeling!

7 kommentarer:

  1. Hmmm...önskningar har man ju. Hälsa och välstånd är väl inte helt fel att önska sig, både för sig själv och sina närmaste. Löften ger jag inga...har gett ett i hela mitt liv som jag ännu håller : att inte ge några löften:D God fortsättning...kram.

    SvaraRadera
  2. Bra med listan som ska bockas av, kanske ska skriva en jag me :)
    God fortsättning! Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Åh herregud vilken smaskig meny du fick till nedan, jisses nu blev gravida jag hungrig!!!
    Hoppas ni hade en riktigt trevlig afton igår=)
    God fortsättning=)

    SvaraRadera
  4. Jag har nyårslöften, men jag har inte funderat klart - en lista kommer ;)

    God fortsättning!!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  5. hej! jag har inga löften men jag önskar mig ett bättre år en det som varit, kram o
    GOTT NYTT ÅR!

    SvaraRadera
  6. Ja, jag har varken nån lista eller löften faktiskt.
    Men, däremot ett önskemål.
    Å det är att jag finge ett nytt jobb, trivs ju inte så där jätterbra med mitt yrke.

    GOD FORTSÄTTNING kära du.. // Varm kram

    SvaraRadera
  7. OJOJ detta glömde jag bort i all veva... men om jag tänker efter nu så där i efterskott så visst finns de lite man vill ändra på... lite här å lite där ... dra ifrån lite där... Å lägga till lite här... fixa till de dära... å ta bort detta där... Men annars e jag rätt nöjd


    KRAMAR!!!!

    SvaraRadera