måndag 20 december 2010

God morgon!


Så var det måndag igen och fjärde advent har passerat!
Oj vad tiden går fort... snart julafton! Denna vecka blir det jobb, tom. den 22 till Lunch sen är jag långledig :P
Ska bli så härligt!
Här var det adventsfika med Em och Macce och resten av gänget!
Ända foto som jag kan visa är på Em...hihi, resterande blev skumma, konstiga och totalt misslykande.


Vi åt vallmobullar och drack te... jätte mysigt!


Det blev kallare och kallare i går kväll... 13 minus när jag gick och la mig... undra om man vågar stoppa ut näsan idag!
Vi ska köra extra tidigt i dag, Chris ska iväg på jobb i Hässleholm.
Efter jobbet ska jag shoppa en julklapp för 50kr. Ska passa gammal som ung, tjej som kille... detta blir inte lätt!

Men nu är det dags! Fixa sista och hoppa ut i kylan!
Ha en underbar dag!
Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Vill önska en trevlig måndag och härlig julevecka!
    /Helena

    SvaraRadera
  2. Kortlekar är aldrig fel!
    Kram Eva

    SvaraRadera