tisdag 7 december 2010

God morgon!


Jag låg och funderade igår kväll innan jag skulle somna på hur alla andra gör till sina barn när det gäller advetskalendrar, mina har ju haft ett paket om dagen när de var mindre... nu får dom en paket varje söndag...ja  även Marcus :) Han är ju min "svärson"... men det får dom ju inte i alla evighet, men tills de får egna barn skulle jag tro :P

Natalie har fått påslakanset i sina 2 adventspresenter som hon öppnat... dessa:


Emily har fått trosor i ett paket och en ängel (smycke) i det andra.
Marcus har fått en halsduk och Strumpor i sina... vettiga saker tycker jag... 

Hur gör ni?
Har ni Chokladkalendrar? Eller paket kalendrar? eller något annat?

Oj klockan springer iväg... dags att fixa sista sen ge sig av till jobbet!
Natti är inte riktigt fit for fight, jag hoppas hon mår bättre sen ... och inte kommer ner med något smittsamt!

Ha en härlig dag!
Tjingeling!


6 kommentarer:

  1. Här kör vi med choklad kalender till de små. Sen inte blivit något annat. Ibland har man funderat på att göra en paketkalender men lusten har inte infunnit sig i år för fixa någon:) Och barnen är nöjda än då hihi. De längtar till den stora dagen då de får öppna massa paket =))

    SvaraRadera
  2. Vi har inga kalendrar mera, svårt och hitta på någe :)
    Jag skulle bli jätteglad om jag fick paket varje söndag, haha
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Ett år blev det småpaket varje dag, men kände att det blev massa s..tgrejer! Vi har haft adventspaket också för att det inte skulle bli så mycket på julafton. Nu får dem chokladkalender och är nöjda med det...tror jag:) Det blir sån stress med allt sånt! Kram

    SvaraRadera
  4. Jag väntar på jultomten snart kommer han eller hon. LER! Ha en fin dag nu !

    SvaraRadera
  5. Det här med paketkalender har jag hoppat över. När jag bara hade Hampus liten så har jag för mig att jag hade det något år till honom.

    Tjejerna har en chokladkalender och brandkårenskalender. En vanlig kalender med bilder men vad man ska tänka på inför julen.

    Tv&radiokalendern har de tillsammans.

    Sedan har Ronja fått en habriokalender, Amelia ville inte ha en sådan och Hampus bryr sig inte om kalender alls.

    Var bor Chris barn som ska komma till er? Är allt bokat nu?

    Vicki

    SvaraRadera
  6. Vi har paketkalendrar.... så 48 paket fixades. Men jag älskar det!! Chokladkalendrar finns också..

    Kram Eva

    SvaraRadera