måndag 6 december 2010

God morgon!


Denna vecka ska jag försöka lägga in lite recept på julgodis, och sill mm.
Får väl se vad jag hinner med.
Känns som jag inte återhämtat mig efter lördagen än...haha.
Men idag är det jobb som gäller sen är det dags för tvätt och allt annat sånt kul :)
Funderar på om jag ska locka med Chris på stan idag så han kan köpa sig ett par nya vinter kängor!
Men han är sååå rolig att ha med i stan... hihi (värsta han vet) Men jag kan ju knappast köpa de till honom utan han provar ...hahahaha! Kan se det framför mig.... komma hem med skor där han får klippa av lilltån för att få plast! En riktig Askungesaga :)
Nej ...nu är det hög tid att fixa sista här!
Tjingeling!

7 kommentarer:

  1. Om ja minns rätt så va Askungen en flicka så då blir de en "Taskungesaga då... ska du skriva den boken säg till jag köper den HEHE

    HA DE BÄSTASTE DAGEN HELE DAN!!!

    SvaraRadera
  2. Ja, nämn den gubbe som gillar att gå på stan."följer med fogligt" är väl en bättre beskrivning då. :D
    Ha en fin vecka!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Haha...klippa av tån vore nått. Du får göra som jag gör på lillkillen, mäta foten eller rita av den och sen får du kila över på barnavdelningen och hämta den där mätstickan :0))
    Ha en skön vecka !
    Kramen

    SvaraRadera
  4. Ja de är väl inte många som gillar springa på stan,min blir hungrig, trött o måste ha toa efter 30 min, värre än en unge, haha
    Kramis Anna

    SvaraRadera
  5. HAHA!!! lycka till o få han med!! Jag vet hur de känns o försöka få med gubben!!!!!! ;0P!! Kramen

    SvaraRadera
  6. Sv: Ja, det är ju så... Det är terapi att shoppa :P Du får också ha en härlig vecka! Kramar Erik

    SvaraRadera
  7. Dagens, eller gokväll kanske man ska skriva. Så roligt med alla kommentarer du lämnat hos mig!! Blev toppenglad när jag öppnade eposten och upptäckte att hon kommterat på flera ställen.
    Jag har nu sparat din bloggadress och "följer" dig!
    Mvh Hella

    SvaraRadera