söndag 19 september 2010

Söndag, valdag och vilodag!


Gårdagen gick i slowmotion, vilade mest hela dagen, tittade lite på film och på en serie, Eureka.
Har ni sett den? Lite kul tycker jag :) Så där lagom overklig och fantasifull med humor!



Bra med serier, blir ju några timmar att slå ihjäl, jag är grymt uttråkad, men har inte ork att göra något.
Och för att inte snacka om natten som gick...kan ju bara säga vilken natt jag har haft, WOW kunde inte ligga i sovrummet utan fick palla upp mig i soffan så jag kunde sitta och sova...och ändå sov jag jätte illa, hostar ju så jag håller på hosta sönder hela mig.
Är så drygt! Är skit trött nu... men måste försöka hålla mig uppe så jag kan sova i natt! Om inte av annat så av utmattning. För jag vill ju jobba i morgon! Så håll tummarna att febern håller sig på avstånd och att jag får några timmars sömn i natt!
Jag får sitta här och lägga in lite recept, chatta och blogga :)
Vi har i varje fall varit och gjort vår plikt och röstat :) Köpte nybakade frallor med hem och hade till Lunch, första mat som jag ätit som smakat gott på ett tag!
Jag hoppas att ni med röstat! Tycker det är ett bevis på att man bryr sig om sitt land :)
Pratade med dottern hon och hennes sambo hade med varit och röstat och nu skulle hon sätta sig att plugga... vad glad jag är att jag inte går i skolan :))
Nu ska jag susa runt och läsa alla era inlägg som jag missat!
Ha en skön söndag!

7 kommentarer:

  1. Åhh va jobbigt och vara så där sjuk, stanna hemma en dag till för annars smittar du väl ner alla på jobbet :)
    Vi har också varit och röstat, de var premiär för Ayman.
    Trevlig valvaka! Kram

    SvaraRadera
  2. Det var inte speciellt kallt och kolla fotboll, bara sista kvarten när solen gick i moln :)

    SvaraRadera
  3. Jag brukar se den serien ibland - men jag har inte riktigt förstått mig på den :P

    Sv: Ja, en tennisboll säger de aldrig nej till!

    SvaraRadera
  4. Jodå dopet va jättefint, lille Rasmus skrek så fort någon annan än Pethra höll honom, Gudmor Lina kämpa me honom men han va ej nöjd.
    Sitter här å snorar å hostar å velar å velar ska ja jobba imorn eller inte... suck beslutsångest...
    Många Varma Kramar i Höstrusket

    SvaraRadera
  5. Jadu. helgerna går alltför fort! Krya på dig!!!

    SvaraRadera
  6. Din tackare se till att krya på dig!
    Nu är jag sugen på att se den serien!

    SvaraRadera
  7. Imorgon är febern som borta och du kan åka till jobbet!:) Kram

    SvaraRadera