lördag 25 september 2010

Lördagsmorgon!


God morgon!
Idag är det en riktigt grå mulen disig höstdag... hoppas dimman/diset försvinner så solen kan titta fram.
Först av allt så är det ett meddelande till Annelie, eftersom du låst bloggen så kommer vi inte in och kan lämna mailadressen, men det finns här, bara klicka på kuvertet :)

Är lika trött idag som i går, så det lär bli till att sova middag även idag!
Men först ska jag fixa lite med tvätten.. vad ovanligt *Ler*
Sen sätter vi nog igång med att baka något. Alltid nice att kunna plocka fram något om man får gäster :)
Sen en runda i trädgården och fixa lite där! Hösten har ju verkligen kommit.
Men nu först ... frukost!
Tror jag ska slänga ihop lite Scones.


Recept kommer sen.
Kanske man skulle röra ihop lite Devonshirekräm till dem, äta dem på engelskt maner :)
Har ni provat det? Så mumsigt!
Men nu ska jag fixa till mig och baka :P
Ha en underbar lördag för det tänker jag ha!

2 kommentarer:

  1. Gott med nybakat på morgonen, skicka lite till mig :)
    Ha en bra dag du me! KRAMIS

    SvaraRadera
  2. Smarrigt! =D


    sv:Det är jätte kul =)

    SvaraRadera