torsdag 19 augusti 2010

God morgon!


Så var det redan torsdag, dagarna rusar iväg!
Jag var flitig i går och rensade mailen, och la de viktiga sakerna i respektive mapp.
Gud vad tråkigt det är att arkivera... hihihi.
Det är helt klart inte min starka sida, men det är ju en hel del man måste spara och som man kan behöva igen.
Hur gör ni, läser och kastar eller de ligger bara kvar?

Hade inte fått någon rapport från Polisen än, väntar med spänning så jag kan skicka in papperna till Smart Safty och fixa ny cykel till Natalie.
Är ju dock en 5000 som ska hostas upp!
*suck*

Men nu måste jag sätta fart!
Ha en ljuvlig dag! För det ska jag ha!
Tjingeling

4 kommentarer:

  1. Godmorgon, oftast kastar jag mailen om det inte är något superviktigt, de som ska sparas har jag i olika mappar.
    Hoppas de fixar sig med cykeln, de försviner förmånga cyklar nu.
    Ha en bra dag! kram

    SvaraRadera
  2. *läser* funderar * raderar* Men är det något speciellt så sprar jag det...

    Vad jag ska göra idag... sista arbetslösa dagen ju...hihi... börjar imorn... fixa cyklen tills imorn... Snutta börja 6-års idag... WOW

    Annars bara ta de lugnt *gott*

    Kram ha en underbar dag /Marie

    SvaraRadera
  3. hmm funderar....jag sparar det som är viktigt i en mapp men resten slängs om det inte är något värde för framtid;)

    Ja cyklar är inte billiga:( usch

    SvaraRadera
  4. Jag samlar på mig allt och sedan med jämna mellanrum så kör jag en rajd och rensar ut!

    SvaraRadera