söndag 2 maj 2010

Så var det redan söndag...

Och det var väldigt trevligt hos Gunsan i fredags, vi åt Kycklingspett och Tabule, med tzatziki och gott bröd.
Så trevligt att ses igen... och grilla, då börjar sommaren :P
Skulle varit lite varmare bara, min rygg gillade inte alls det hela, stod nog och frös om ryggen när vi grillade för jag har varit jätte dålig både igår och idag.
Men det går över!
Glömde kameran hemma med det blev ett par bilder med iPhonen.
Men vissa va ju mer i hatten än andra *Ler*





I morgon är det dags igen, jobb, möte och alla de andra vardagliga sysslorna.
Jag vill handla blommor till trädgården, men de har lovat snöblandat regn, vet inte riktigt vad jag ska tycka om det!
Jag hoppas att ni har alla haft en underbar valborg och första Maj, jag ska susa runt till er så fort jag hinner ♥
Strax fika här, Natti bakar kladdmuffins! Ska bli spännande att smaka.
Kramar i massor!

2 kommentarer:

  1. Idag blev det grill X 2, det är så gott! Hoppas du får en bra jobbvecka! Kram

    SvaraRadera
  2. Åååå kycklingspett... mums, vill också ha :)

    SvaraRadera