torsdag 8 april 2010

Min arbetsplats

Vicki undrade vad jag jobbar med... lättare att säga va jag inte gör...haha, skämt åsido.

Jag jobbar som administratör, dvs jag gör inköp, order, fakturerar, bokar frakter. Jag är anställd av Scandinavian Nonwoven AB och uthyrd till Scandgarden AB (systerbolag).
På Scandgarden gör jag det mesta, men enbart frakter och fakturering på Nonwoven.
Här är min arbetshörna.
Inte mycket att hurra förra... ett skrivbord med en massa papper :) Men jag trivs!


Nonwoven är ett tradigbolag och vi köper och säljer Spunbond, mattfiltt mm över hela världen som konverteras och skickas vidare.
Scandgarden jobbar mycket på veterinär sidan (bomull,kompresser mm) men även med marktäckare och nät till jordgubbs- och grösaksodlare.
Och vi säljer Lusthus, bryggor, timmerhus mm
Kika in på hemsidorna så ser ni lite vad vi har.
www.lusthus.se
www.nonwoven.se
www.scandgarden.se

Det är i alla fall ett väldigt omväxlande jobb och väldigt roligt!
Nu ska jag fixa lite middag här, och sen packa!
Hoppas er dag med varit till belåtenhet!? Min har varit toppen!
Tjingeling!

3 kommentarer:

  1. kul med ett omväxlande jobb :)

    ja b12 bristen hos mig beror på jag svälte mig själv, och tarmen tog skada av det och inte kan ta upp det själv... :(

    SvaraRadera
  2. Va roligt att få se var du jobbar!
    PS: Packa lätt!

    SvaraRadera
  3. De ser ju perfekt ut, två skärmar också :)
    Ha en bra resa! kram Anna

    SvaraRadera