lördag 24 april 2010

Lördag... snart slut....Oj, var tog dagen vägen?

Hej hopp,
Här har varit fullt upp och det har inte hunnits med någon uppdatering idag eller i går kväll.
I går kväll satt jag vid datorn efter vi hade ätit och chattade med Mikaela, Christians mellandotter som är 10år.
Hon har fått facebook, vilket bra sätt att kunna prata... som ni alla vet så är hennes mamma mindre "förtjust" i att vi håller kontakten, men vi är glada här.
Jag har suttit och pratat med henne nu i dag med och i kväll. Härligt!
Annars idag blev det ju inte riktigt som jag planerat ..sovmorgon? Nja... uppe 6,10 (sov 1 timme mer än vanligt)
Trädgårdsarbete? Näää, fastnade i telefon med Annika typ en timme, sen blev det en promenad upp till henne för att hämta min vinst!
Jätte kul att äntligen få träffa henne och vi bor ca 1500meter från varann, blir helt klart fika ihop vid ett annat tillfälle, fast jag var nog hos henne en timme :S Jag skäms lite eftersom hon skulle ha middagsgäster och jag upptog hennes tid ... jag skulle ju bara hämta vinsten lite kvickt.. 1 timme,  kvickt? Näe, så som ni ser har inget blivit som planerat! men Annika är en underbar person som är lätt att prata med, ska bli så kul att träffas igen.
Här är mina fina vinster, jag blev så glad!














Jo nu, jag skriver blogg efter att ha ätit en god middag, grillad hjort med ugnspotatis och sallad och en god sås.
Har även hunnit tittat på en film ihop med Chris, till och med han tyckte att den var sevärd, och det är inte hans typ av film alls,
Carolina Moon som är baserad på Nora Roberts bok med samma namn.











Nu funderar jag på hämta ett glas vin och krypa upp i soffhörnan och nujta av att jag är helt själv hemma :)
Det är ju inte var dag, Natalie är med sin kompisar i stan och Chris hoppas på att få skjuta ett vildsvin ikväll.
Hade ju inte varit helt fel!
Så, njut av er kväll, för det ska jag!
Tjingeling!


2 kommentarer:

  1. Vilken härlig lördag du haft!! kul att du fått kontakt Christians barn via facebook, hoppas nu inte mamman lägger sig i.
    Grattis till vinsten igen, kul när man vinner.
    Filmen verkar sevärd,ska skrivas upp. Ha de bra! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Kul jag skall träffa henne i veckan och hämta ett linne hon vill bli av med som jag vill ha :)

    kvickt funkar sällan när det gäller tjejer haha

    SvaraRadera