tisdag 30 mars 2010

God morgon världen!

Ännu en orörd dag som man kan undra vad den ska ha i sitt sköte!
Dagens planer är att jobba och sen fixa lite mer inför Påsk.
Sen är det nog hög tid att handla lite blommor... för inte ska vi ha mer minusgrader nu...eller?
Är så sugen på att plantera...haha.
Christian bara skrattar åt mig och menar att det kanske ska torka upp lite innan vi börjar...men åhhh, jag vill ju plantera nu!

Recept kommer det med jämna mellanrum, några önskemål?
kommer ju ta lite tid innan jag fått in alla!
Men nu är det hög tid att åka och jobba. Så jag passar på att önska alla en underbar dag!
Tjingeling!

6 kommentarer:

  1. Godmorgon till dig med. Plantera ja det lär ju dröja innan vi har kommit så långt här är det inte frågan om torka upp först måste ju snön smälta hihi.

    Ha en skön dag

    SvaraRadera
  2. Glad att jag bor i Skåne och snön är borta här :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Nu är jag med! Fin blogg, snyggt med det svarta i bakgrunden;) Hoppas du får vara ifred från alla elaka kommentarer nu! Kram

    SvaraRadera
  4. Völkommen Kicki, ja bloggen är ju låst så dom kommer inte in här :)
    Är så skönt att kolla kommentarerer och se alla är glada och trevliga :))

    SvaraRadera
  5. Hej Maya, klart jag oxå vill vara med. Trist att det tråkiga tog överhanden på den andra, men den här är ju snyggare.

    Vi fick våra nycklar till huset igår, så nu är vi husägare!
    Det kliar verkligen i mina odlarfingrar med, men det är så otroligt mycket annat som måste fixas först, så trädgården får vänta lite.
    Kartonger kör vi dit med bilarna och på fredag hyr jag en liten lastbil, så då tar vi möblerna.
    Svettigt men härigt!!! :-)
    Skickar en jätekramiz till dig och krama lite på Cris oxå från mig.

    SvaraRadera
  6. Klart jag ska krama honom :)
    Jätte kul med att ni äntligen fått huset :P
    Tror ni kommer trivas så mycket bättre där än i en lägenhet!
    Kram

    SvaraRadera