torsdag 28 februari 2019

Inget hotell ... sorry folks




Okej, efter att fått tacka nej till ytterligare bokningar till Hotell Tvärdraget så får jag väl ännu en gång förklara att Hotell Tvärdraget är inget hotell… 😄 det är mitt och makens hem🏡 och det var min kära väninna Katrin som döpte det till Hotell Tvärdraget.

Varför då tänker ni?... Jo nu är det så att vi har alltid haft mycket gäster, vänner, släktingar osv. på besök dörren står öppen och kaffe finns alltid.

Katrin fick samma känsla som hon hade när hon besökte sin mormor, där gästvänlighet, avkoppling, omtanke och empati fanns och massor med mat ...haha. Katrins mormors hem kallades för Hotell Tvärdraget och nu är även mitt hem, ett Hotell Tvärdraget och jag/vi är hedrad att Katrin gav det namnet till vårt hem.  

Och min blogg fick även det namnet, en sida jag delar med mig lite allt möjligt på, dock blir det mest recept 🥗🥘🍲🍽

Så tyvärr ni kan inte boka in er på ett besök, dvs. om ni är våra vänner eller släktingar …Sorry!
Ha en fin dag mina vänner, hoppas solen skiner hos er med som hos oss i Skåne!


Kram Maya




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar