måndag 19 november 2018

Att det inte ska ta slut?

Denna förbenade förkylning, vaknade med lite halsont idag och hoppas det bara var något tillfälligt.
Något trött på förkylning, hosta och snorig näsa. 
Nu till något roligare, vårt fina matbord och stolar har kommit. Och jag är sjukt nöjd.






Och nu är vitrinskåp men beställt, det blev två sådana som är på bilden nedan.


Vad har jag annars hittat på med, jag har varit på Bio med tjejgänget. söndags bio är så mysigt. och Roxy har de skönaste fåtöljerna och väldigt god mat.






Och Adaptus smärtrehablilitering är i fullgång och det är mycket AHA upplevelser. Det känns givande och bra och är väldigt lärorikt.
Varje tisdag och torsdag är det träning, bla. yoga och core. Föreläsningar om smärta, sömn mm. 


Passar ju på att luncha i stan, finns ju så många trevliga ställe i stan.





Det har varit Farsdag och Chris blev jätte glad när det dör upp ett blomster bud :) 
Han fick även godis och trisslotter på sin dag :)


I Fredags var jag och tjejgänget, dvs Katrin, Ing-Louise och Aysel och jag på Rakt över Disc disco med Clabbe. Jätte trevligt, men tok mycket folk, och sen hade dom inte riktigt tänkt till ... där var tre dansgolv, men Clabbes musik var bara på ett... det var andra DJ på de andra två... istället för att bara se till att ljudet fanns på alla tre dansgolven så man fick plats att dansa.


Katrin bjöd på en fantastisk härlig kycklingsallad och bubbel.



Clabbe himself, 72 år "ung" det var fart i "gubben" än! 



Lördags frukost hos Katrin... finns det något godare :)
Sen hade jag och Melanie lekstund, vi kollade olika former som trianglar och rektanglar mm. Och så räknar hon till 10 på engelska nu :D Duktigt tjej som nyss fyllt 4 år!



Och på söndagen for jag och Nenne till IKEA... shoppade, käkade julbord och hade en trevlig dag!
Denna veckan ska det planeras in lite olika saker som måste fixas, leveransen av min vitrinskåp, och massor att sortera för att kunna få in dem.

Jag ska beställa färg med så jag kan måla bokhylla och garderober. :P Det ska målas med Chalk Paint by Annie Sloan.
Frågan är vilken färg det ska få... tål att tänkas på...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar