fredag 9 mars 2018

Härligt med fredag!



Jag äskar ju fredagar, och måndagar... *ler* men speciellt fredagar. Är något speciellt med känslan jag har den dagen :) 

Idag är en bra dag, börjar bli fri från värsta förkylningen så man kan andas normalt igen. 
Lovat maken fredagsmys (alltså fika) han börjar med krya på sig... segt det är med influensan. Hoppas Mikaela och Sabina är krya nu... de fick ju den med sig hem :( 
På lördag hoppas jag hinna en tur till Lions loppis och leta väggljustake :) och sen har jag städning på programmet och jag vill hinna en runda till Natalie och en till Emily med i helgen... och så har jag en middag på lördag kväll :) 
Vi får väl se vad min rygg och höfter håller för :) Är ju mycket man vill som inte går så bra alltid... 

Hoppas ni alla får en fin helg!



4 kommentarer:

  1. Hoppas din helg har varit härlig vännen :)

    SvaraRadera
  2. Hi there, I enjoy reading all of your post. I like to write a
    little comment to support you.

    SvaraRadera