fredag 9 februari 2018

Snart är det helg igen!



Oj vad tiden springer iväg, jag har ju varit krasslig och då går man ju inte på full fart.
Just nu jobbar jag igen och tycker att det börjar gå på rätt håll… seg är något denna denna förkylning är med besked.

Jag hade ju en vända innan jag var i Malmö och träffade mina gamla vänner.
Och på natten när jag kommit hem från Malmö så fick jag feber... *suck*

Jag hade feber ända till för en vecka sedan i går torsdag.
Sen började det vända, dock nyser jag och snörvlar än.

Hur hade jag det i Malmö?
Fantastisk trevligt och så kul att träffa alla.
Dom vara sig lika 😊 trots att det gått 36 år sedan jag träffade en del.
Här är lite bilder från Drumbar, ett trevligt ställe i hjärtat av Malmö… ds. Lilla Torg.










Maten var god och vällagad, mycket trevlig personal som gjorde allt för att vi skulle trivas!
Nu är det fredag igen och helg. :)










1 kommentar:

  1. Det är så fint i Malmö, men jag har inte varit där på minst 15 år nu ^^; Skånska är en så vacker dialekt😍
    Hoppas att du blir helt frisk snart❣

    SvaraRadera