måndag 20 november 2017

Idag är vi här!


På Stora Inspirationsdagen med mina kollegor Sara och Linda!
Årets stora personaldag - om drivkraft, teamwork och arbetsglädje!
Har verkligen sett fram emot att se Robert Gustafsson och hans succéföreställning: Tomgång, Framgång, Rundgång.
Andra föreläsare är Petra Mede, David Batra, Lisa Ekström, Kay Pollak, Olof Röhlander, Christer Olsson, Alexandra Pascalidou… så bara en massa höjdare 😊



Spännande eller hur... 
Man får så härlig ny energi av det!

Brukar ni gå på inspirations möte/föreläsningar med era jobb? 
Om ja tycker ni det ger något? 
Om nej... varför inte?

Fick höra att det var bortkastad tid? 
Så känner jag definitivt inte utan tvärtom... man blir taggad till tusen... i alla fall jag.
Jag har haft nytta av både utbildningar och inspirationsträffar jag varirt på.


2 kommentarer:

  1. Its such as you learn my thoughts! You appear to know a lot approximately this, such as you wrote the e-book in it or something.
    I believe that you could do with a few percent to drive the message home a bit, however instead of that,
    this is wonderful blog. A fantastic read. I will definitely be back.

    SvaraRadera
  2. Hello there! Good stuff, remember to keep me posted whenever you
    post something like this!

    SvaraRadera