fredag 18 november 2016

Back in business!

 
 
Har ju varit hemma sedan förra torsdagen med ryggont, så idag är första arbetsdagen på ett tag.
I går gick jag första promenaden på en vecka... så skönt. Men jobbigt... konditionen är lika med noll och jag är ju inte helt återställd. Diskbråck from hell denna gången, men gjorde mig själv en björntjänst som gick och jobbade med smärtorna i 3 dagar innan det blev så illa att jag inte ens kunde ta mig till jobbet. Än mindre sitta eller ligga.
Men med piller och en jävla vilja kommer man långt. Har ett ryggskott på känn så det gäller att vara väldigt försiktig nu... så inte det smäller till med.
 
Men det var underbart att gå vid havet och i skogen i alla fall.  
 
 
 

Blev inte mycket sömn i natt heller, klockan är 5,30 när jag skriver detta så det blev cirka två och en halvtimmes sömn.
Fattar inte varför jag inte kan somna? Provat läsa och dricka varmt innan jag ska sova... funkade ej... jag som knappt brukar kunna öppna en tidning på kvällen utan ögonen slår igen! Är det bara värken eller är det en ny fas i livet... du ska inte sova fasen? Som tur är behöver jag inte jätte mycket sömn.
 
 
Så om ni ser en som ser ut som en zombie i Kristianstad så är det bara jag som försöker hämta lite friskluft på lunchrasten :)
 

Ikväll blir det fredagsmys med maken, ska vi slå vad jag sover innan klockan är åtta? ...Hahaha!

 
 


1 kommentar:

  1. tråkigt hoppas du blir av med värken snart, man blir så handikappad av rygg ont

    SvaraRadera