måndag 16 maj 2016

Stolt som en tupp!


Som de flesta vet är jag moster till Erik och tillika gudmor.
Erik har ju alltid sjungit ända sen han var liten ♥
Så ni förstår säkert att det gör mig extra varm i hjärtat att Erik ska framföra Kristianstad Prides första officiella låt! Så boka upp 2:a juli i era kalandrar! 
Låten är skriven av Erik och Patrik Södergren.

Jag är så stolt över honom och den person han är! ♥

Här är ett smakprov från hans CD Almost Naked.



Lyssna och njut!
Ni hittar honom både på Youtube och Spotify! Bara sök på Erik Nielsen.

2 kommentarer:

  1. Tack för kommentaren i min blogg, har haft en helt galen ESC vecka!!!
    Grattis till gudsonen! Nu är klockan så mycket så jag ska lägga mig, men ska absolut titta in på youtube senare och lyssna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag har kollat efter dig när vi tittade på det :D
      Ja kika gärna, hans CD är riktigt bra. ... du som är Mello tokig, han har faktiskt varit med i lilla melodifestivalen för många år sedan :) Men en egenskriven låt! :D
      Kram och jag hoppas du sov gott!

      Radera