måndag 11 april 2016

Jag har haft en fantastisk helg!


I fredags efter jobbet var jag och shoppade, letade efter ett par ljusa jeans och jag hittade faktiskt ett par jag gillade.
Min dotter Natalie och mitt barnbarn Melanie kom till oss och sov över, så mysigt.
Melanie är så rolig och charmig. Just nu härmar hon allt vad man säger J

Mormors pärla ♥

Det blev lite enkel mat,  kyckling med ris och curry till middag. Och så mys fika så klart.

Ruskigt goda... ni hittar dom på Conditori Fantasi





Lördagen tillbringade jag med dessa två tjejer, vi är nog mer än lovligt galna när vi kommer ihop. Haha! 
Men vi har fantastiskt roligt!
Vi underhöll nog hela tåget på väg till Malmö. Jisses vad jag skrattade!
Love you girls!

När vi kom till Malmö så käkade vi thai mat på centralen innan vi gav oss iväg till Slagthuset och årets socialmedia mässa, temat var Hälsa och skönhet och anordnades av social U.

Röda mattan var utrullad och vi blev fotograferade när vi anlände.


Där var uppdukat ett grandiost bord med fyrklöverns produkter Moments designade av Maria Montazami.  
Fantastiskt snyggt.






Det bjöds på raw foods godis på de vackra faten från fyrklövern och hälsodryck i de vackra champagneglasen. Moments är en otroligt tjusig servis.



Vi provsmakade givetvis och jag tyckte jordnötschokladen var fantastisk. Dryckerna var lite väl ”musitiga” för mig. Jag är en bubbelperson J… och då menar jag Ramlösa.

Viktväktarna var på plats vad passar bättre på en hälsomässa. Med dignade fruktfat och en kul tävling om en matkasse  presenterade dom sitt koncept och jag tror intresset var stort.
Jag är ju själv viktväktare sedan en tid tillbaka.
Håll utkik, det kommer ett erbjudande till er läsare inom kort.









Givetvis var det underhållning och då var fantastiska Gunhild Carling först ut! Andra artister på plats var;  LOOP och Jawone de var ju fantastiska allihop!

Här är Gunhild och Emilie.       Foto: Simon Walles

Buttriks anordnade  en tävling där man kan vinna en SPA dag på ARKEN spa i Göteborg.
Här är Katrins och mitt bidrag :)





Sedan presenterades  Årets Hälsoprofil 2016 i SocialU Awrads som blev Petra ”Tappakilon” 
Årets Inspirationsprofil 2016 i SocialU Awards blev Sabina Höglund! och sist men absolut inte minst Årets skönhetsprofil 2016 i SocialU Awards blev Annica Englund!

Sabina med Camilla och Emelie   Foto: Simon Walles

Annica med Camilla och Emelie.  Foto: Simon Walles

Petra med Camilla och Emelie    Foto: Simon Walles




Goodibagarna och dess innehåll kommer lite senare!


Tack till Camilla Glanz och Emelie Walles för en trevlig mässa.


Fotograf... jag om det inte står något och de andra är tagna av Simon Walles ... betydligt proffsigare än mina :) Tack Simon för att vi får låna dina bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar