söndag 28 februari 2016

Min fantastiska 50-årsdag!



Jag hade en helt fantastisk 50 års dag!
Jag som från början inte skulle fira den, men är glad att jag gjorde det.

Det blev en mycket trevlig dag, kollegor, vänner, familj och släktingar kom och firade mig.

Helt underbart att ha alla jag älskar runt mig!  

Jag bjöd på Medelhavsbuffé, öl, vin, läsk, vatten.
Och efter det blev det kaffe och tårta.
Och jag fick helt fantastiska presenter.

Kamera: Nikon, kameraväska och surfplatta; Samsung med fodral, champagne och tulpaner av maken.
Presentkort på Hälsa och Helhet och en gigantisk glasvas för arrangemang och tullpaner av barnen med familjer.
Citronträd i en jute”säcks” kruka design Ernst från Gisse och Tomas, Lasse och Annika, Åse och Magnus, Jenny och Peter, Sanna och Pidde.
Michael Kors Armband och blommor från Katrin, Emmie och Henrik, Alice och Gents, Aysel och Anders, Isabel och Julia, Annika och Mini, Tyke och Ing-Louise, Jim och Maria.
Även jätte vackra liljor från Isabel och Julia.
Pandora berlock och tulpaner av Anneli och Lasse.
Resepresentkort från jobbet.
Presentkort på Lundbergs väskor av kollegerna. – Blev en snygg svart väska från The Monte
Pandora berlock och 2 flaskor Champagne och en tulpaner av Maggie, Boris, Nenne, Zerny, Pontus och Dennis.
Pandora berlock och 2 flaskor vin från Elina, Linus, Moa, Freja, Annette, Erik, Amanda, Wassim.
Champagne från Claes och Kajsa.
Choklad – Merci från Christel.
Budda – en extra present från Jim till mig och Chris som också fyllt år.

Jag är så tacksam för allt fint jag fick.

Så ett stort tack till alla som gratulerat mig och gjorde min dag så speciell! Love you all!





1 kommentar:

  1. Vad roligt att du blev nöjd med din födelsedag! Och vilka fantastiska presenter!! :-D Förstår att du är glad! Jag var själv på en 50-årsfest igår och det var den roligaste fest jag varit på länge!! <3

    SvaraRadera