onsdag 11 november 2015

På rätt håll...


Äntligen är jag feberfri,
Vaknade utan känna mig genomsvett eller frysandes, dock lite huvudvärk fortfarande men mår så mycket bättre.
Nu får det vara nog med sjukdomar för min del, tycker detta året varit rent hemskt.

Jag hade en fantastisk helg i Malmö, ända tills söndagen när jag vaknade upp med feber.
Aldrig roligt att insjukna när man inte är hemma.

Och vad hände egentligen med mitt örhänge, ska ringa till Hotellet idag för att höra om det dykt upp.
Det kan bara inte försvinna.
För har det inte det så måste det spöka på Hotell Savoy Malmö.

I lördags när jag kom hem efter kvällen med vännerna ute på stan, tog jag av mina fina ‪Ioaku‬ ‪Kai‬ örhängen designade av Fanny Ek och la dem på skrivbordet. När jag vaknade på söndagen så saknades ett örhänge!
Jag vände upp och ner på hotellrummet men hittade inte det! Är så ledsen... lämnade meddelade i receptionen när jag checkade ut... men än har dom inte hittat det. Började fundera om jag tappat det innan... men är omöjligt ju eftersom man hänger på dom andra på baksidan av örhänget! Så antingen har någon varit inne på rummet utan jag märkt det eller spökar det  ...oförklarligt och lite läskigt faktiskt!


Men nu behöver jag lite frukost och ännu en kopp kaffe!

Det kommer mer bilder från gen fantastiska bloggmässan i lördags om en stund.


1 kommentar:

  1. Krya på dig och hoppas verkligen att du hittar ditt örhänge!
    Kram Eva

    SvaraRadera