måndag 8 december 2014

En härlig helg är till ända.


Efter jobbet i fredags blev det till att handla de sista julklapparna, nu tror jag i alla fall att jag inte missat något.

Inne på Dimoda hittade jag dessa fantastiska dofterna.
Jag använder dem i badrummet och i dammsugaren :) Stå en eller två droppar på dammsugarens luftfilter så doftar det underbart när du städar. Kolla här hur du använder det på toaletten :)


Åhh vad jag älskar allt julmys, alla ljus, dofter får mig att njuta och må bra, Detta trots att jag har ruskigt ont av min värk just nu. Men jag kämpar på!


Katrin kom i lördags och hon och jag hade en underbar kväll, vi åt gott och sen blev det hemma SPA, men fotvård, manikyr och ansiktsmask. Det tittades på feelgood julfilmer och vi njöt för fulla muggar.


Jag fick ett underbart sött hjärta och vackert röda grytlappar i gåva av henne ♥
Missy var lika trött som vi var :P


Sov ända till åtta på söndagen och vaknade och kände mig bakfull!!! Hmm... Blossa alkoholfri glögg och ramlösa drack vi på lördagen, undra om det var för lite sprit... hahaha!


Söndag innebar andra advent och en mysig kall morgon! Marken var frusen när jag vaknade men när jag cyklade bort till Emily och Marcus hade det töat men blåste som bara den... MOTVIND *suck* Ner en runda på byn och handla ett par saker sen pausade jag en liten stund hos Jenny på en kopp te, Mysigt att träffas en liten stund.
Väl hemma efter 1 mils cykelrunda så var jag ännu mörare i höfterna och ryggen :( Så det fick bli kaffe och och vila innan jag jag rörde ihop en baconpasta röra.



Ha en härlig vecka och låt inte julstressen ta död på Julmyset ♥



1 kommentar:

  1. du verkar ha haft en bra helg. Tyvärr kan jag inte ge besked förens tidigast nästa vecka ang fikatid

    SvaraRadera