fredag 16 maj 2014

Så var det fredag igen... vem snodde min vecka?




Idag är det fredag igen, tycker veckorna försvinner nästan för snabbt.
Veckan har varit fylld med trevligheter och det kommer att komma inlägg och bilder från både event och tester.

Längtar redan till nästa arbetsvecka och jobbet, har massor med roliga projekt som jag vill ro i hamn.
Japp sån är jag, jag gillar att jobba :)

Men först ska jag hålla helg och hoppas på att solen är framme och vi kan fortsätta fixa ute.
Chris är feberfri... Äntligen! Nu ska han bara bli av med förkylningen med.
Utan att dela med sig av den till mig ...

Mina tankar går till mina chefer och deras familj som begraver sin dotter/syster idag.
Jag hoppas solen skiner och Champagnen flödar, jag ska höja mitt glas för M i kväll!
Sov i ro vackraste ängel, nu har du fått frid.

Besök gärna deras hemsida här.


6 kommentarer:

  1. Ja om jag förstod det rätt så så skickar jag en tanke till de drabbade.
    Men du se till att du får en bra hel nu

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är hemskt, så ledsamt och sorgligt. Himlen har fått en vacker ängel men föräldrar och familj och vänner har förlorar ett barn och syster, släktning och vän.
      Kram Maya

      Radera
  2. Ajaj fy för begravning. Hoppas de blir kempefint i helgen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller tummarna här för solsken!

      Radera
  3. Nu bjuds det på bättre väder iaf. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt underbart!
      Hoppas det håller sig så hela helgen ;)
      Kram Maya

      Radera