lördag 3 augusti 2013

Underbar fredag!

Skulle ju vara sol i går fredag men det var helt mulet så jag ändrade mina planer ...Struntade i stranden och gav mig ut på brudklänningsjakt :) Vem tittade fram när jag väntade på bussen... jo solen!
Jag hade ju en ide när det gällde klänningen... men jag föll för något helt annat när jag väl började leta :) Det kommer bli perfekt.
Och här får ni ett litet smakprov på några detaljer på klänningen.

Tror jag var i alla affärer i stan innan jag bestämt mig ...eller rättare sagt hitta tillbehören som skulle till för att allt skulle bli perfekt.
Nu är det skor och sjal kvar och har lite idé om hur det ska se ut med.

Mötte sedan upp Heléne och vi tog en fika på favoritcaféet, mmmmm ljuvligt gott. Skönt att vila fötterna och träffa en underbar vän.

Sen blev det en liten runda till innan jag gav mig av mot festen hos Katrin, sprang in och köpte solrosor till värdinnan i blomsteraffären :) Sagolikt vackert nu på sommaren. Sen mot bussen... massor med folk som skulle med och jag fullastad med kassar och blommor och annat! Trodde knappt jag skulle komma med!
Finaste Katrin bjöd på en gudomlig sallad, bröd och dressing. Dessert med glass och frukt, kaffe avec och choklad och snacks, Sen blev det drinkar och jag måste säga att vi var ett härligt gäng med underbara människor.
Och jisses vilken trevlig kväll vi hade. Kubbspel, skratt och musik och mycket prat! Lovely.
Alla åt och njöt av maten.


Aysel matchade dessert skedarna med klänningen :p


Vi bröt upp vid 2 tiden och de andra som var kvar fortsatte till 5 på morgonen :)
Tack snälla Robin för skjuten

I dag har det varit stranden som gällt, 26 grader i vattnet och ca 30 i luften... Underbart!

Allt är så vackert nu, jag njuter av de sista lediga dagarna med min Darling, nu ska vi dricka bubbel och äta goda ostar mm.
Ha en underbar lördag kväll alla fina vänner


Pssst... bara klicka på bilderna för att förstora dem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar