söndag 18 augusti 2013

50 års kalas eller... 25+25 :)


Låter roligare när man säger man ska på 50 års kalas :)
Men 25+25 är ju inte heller illa, våra små töser har vuxit upp, och som "moster" till Elina vill man ju gärna vara med och gratulera henne och hennes fina sambo Linus.


Vi hade en underbart trevlig kväll, god mat, trevliga människor och kul bara så kul att träffa alla igen!


Minstingen Freja var allas ögonsten och Moa underhöll oss alla med bollar och månflygning :)
Elina och Linus ni har så fina barn


Vi bjöds på underbart goda smörgåstårtor och massor av gott att dricka.


Istället för tårta blev det smarriga cupcakes. Mmmm... ljuvligt goda.


Ett dignande presentbord med massor trevliga gåvor.


Erik sjöng sin senaste skrivna låt den är inte ens offentlig än, jätte fin.
Och givetvis blev det lekar och annat kul!


En riktigt trevlig kväll!
Tack Elina och Linus för allt gott och Lycka till med nya huset!

Min gudson Erik och jag

En liten förklaring efter som undrat om jag har mer än en syster (har en syster och en bror för att klargöra)... Så nu skriver jag moster inom " tecken är för jag är ingift moster till dem och inte gift längre med deras morbror men jag kommer alltid vara moster till Elina, Emma, Erik och Amanda :) Oavsett skild eller ej :) Har ju inte skiljt mig från dom! ♥ 

2 kommentarer:

  1. Så fina bilder! Tack för att ni ville komma å fira med oss moster <3 kramar till er

    SvaraRadera
  2. Så trevligt ni ser ut ha haft det:)

    Kraam Izabell

    SvaraRadera