fredag 4 januari 2013

Weeeeeeeeeee... nu så är det på G!


Jag har precis bestämt mig att varje vardag ett tag framöver ska jag köra dagens tips!
Nu är det ju frågan om vad man ska tipsa om?

Inte för jag behöver fler besökare, för jisses vad trevligt med alla som hälsar på mig!
Synd att så få kommenterar bara. Jag har haft 99 952 besökare sedan jag började blogga här. Riktigt kul.

Annars har vi sjukstuga här... Chris börjar äntligen bli bättre, men vad händer då? Jo...då blir Natti och Christian sjuka... :( ...detta är hopplöst! Katrin ligger med, jag vågar inte ens tänka på att bli sjuk...

Nyårsbilder ska ni med få... bättre sent än aldrig.
Chris var ju riktigt risig då och Natalie och Christian flydde fältet hem till honom, förstårdem... men där började Natti känna sig krasslig :( Och nu ligger dom.

Sen finns jag på Instragram med sedan ett par dagar, vet inte om jag gillar det än... vi får väl se.
Ni hittar mig på Instagram genom söka på Maya_lusthus.
Här hittar ni Maya´s Lilla Lusthus på Facebook.
Och min privata sida här!

Nu ska jag ladda in alla bilder och fixa så ni får ett litet smakprov på hur vår nyårsafton såg ut!
Ha det fin fint! Och glöm inte kl 12.00 kommer dagens tips! Gamla tips kan ni hitta här!

Och glöm inte... det är mysfredag! Och jag ska ha en semla!!! Alla semle bilder har gjort mig galet sugen! Så nu ska jag ha en sådan ikväll och mysa på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar