fredag 21 december 2012

Jag är lycklig!

Just nu känns det underbart! Men en av årets jobbigaste dagar är i antågande, den 22 december 2000 begravde jag min älskade mamma och den dagen är den värsta i mitt liv. Värre än hennes dödsdag den 5 december. Denna dag var det adjö och alla känslor bara exploderade i mig. Visst hade jag varit ledsen och gråtit massor innan men denna dag var så slutgiltig!
Så den är väldigt jobbig för mig.
Det glädjer mig att se mina döttrar lyckliga, Emily är som 5 år ... helt betagen i julen och allt vad den innebär!

Jag är så glad för min vinst, den kom hem i brevlådan och jag ska ha den på mig idag!


ko-ko-no har helt underbara smycke, är så glad för de två jag har.


Denna berlock har jag vunnit innan ♥ så nu önskar jag mig en stor berlock från dem att kunna ha i ett halsband... dessa är ju väldigt speciella, de stora kan man lägg små meddelande i :)
Men där är även andra helt underbara berlocker.

Kika in på deras hemsida... eller facebook sida.

Nu ska jag göra vid mig, ska jobba halv dag sedan är det julbord

3 kommentarer:

  1. Tänker på dig idag! Tänker på hur jobbig denna dagen är för dig. Men det blir bra ändå. Du har dina barn och din man runt dig. Mys med dom och gläds åt hur fina de är.

    KRAM
    Vuxenmamman

    SvaraRadera
  2. Fin blogg du har :) och godjul på dig! /Emelie

    SvaraRadera
  3. Mamma är alltid mamma hur gammal man än blir och man önskar man fick behålla dom i livet för alltid. Min mamma dog också den 5 december men år 2007.Även om det är en tung dag för dig så vill jag ändå önska dig en God Jul, Kram

    SvaraRadera