måndag 8 oktober 2012

Så var det måndag igen...

Fredagen var grymt jobbig... smärtan tog överhand hela tiden... visste inte om jag skulle sitta ,stå ,gå eller ligga för det skulle lätta. Pillerna hjälpte knappt heller :( Hemskt och känna det så.
Lördagen blev lite bättre i alla fall... Jag var uppe lite mer och vilade inte lika mycket... dock så somnade jag när jag och Natalie tittade på film :)
Gårdagen blev så mycket bättre än jag kunnat hoppas på... ryggen lite bättre.
Trädgårdsmöblerna är undan plockade, det är nystädat här hemma, tvätthögen börjar krympa...så härligt.
Tack Natti och Chris som fixade och donade.
Hösten har verkligen anlänt till Skåne, det har varit regnigt och blåsigt och solen har skinit på oss... lite sådär lagom av varje. Ganska mysigt att sitta inne framför brasan då.



Jag blir ju ganska fort trött och öm i ryggen så det är till att ta det lugnt. Någon dag till i alla fall



Några nya lack är med införskaffade, gillar färgerna skarpt :)

Hoppas er helg varit bra med?
Ha en underbar vecka!
Tjingeling 


1 kommentar:

  1. Snygga lack,, det är sååå löjligt på mitt jobb,, enda jag får ha på mig är vigselringarna,, inga andra smycken, inga konstgjorda naglar, inga målade naglar.. vad nu det har med vård HEMMA hos brukaren att göra...??!!
    Går liiite väl till överdrift.

    Ha en finfin fortsättning på denna måndag.. // Kram

    SvaraRadera