torsdag 7 juni 2012

Torsdag..igen...


Ny dag, ny utmaning... massor kul på programet!
Idag är det jobb som vanligt... glad att migränen från i går eftermiddag försvann på kvällen!
Kände mig som jag skulle få feber ... riktigt kass, tom. sov en stund på eftermiddagen och det är INTE likt mig.
Så idag är jag fit för fight igen...så skönt!
Ikväll är det den årliga allsången i tivoliparken i Kristianstad så det ska vi givetvis gå på!
Här är årets program Strandhugg

Men nu blir det att fixa sista sen ge sig av!
Kram på er alla fina!


8 kommentarer:

  1. skönt att migränen gett med sig. Kram! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är verkligen oskönt med migrän :(
      Så nu hoppas jag det dröjer innan jag får det igen!
      Kram

      Radera
  2. Så kul med Allsång -sjung för mig också!
    Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. *fniss* Skrålade för dig med :)

      Radera
  3. Hoppas du fick en riktigt fin kväll och att du slapp regn:-)

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi hade en super trevlig kväll :) Så härligt, bilder inne nu!
      Kikade in på din smarriga jordgubbstårta... blev så sugen
      Kram

      Radera
  4. Gott att du inte blev sjuk! Duuu som länkat till kristianstad aktiviteter var med i Vad händer i din stad i min blogg vettja=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh det får jag kolla in, kul ju!
      Vi hade en super trevlig kväll :) Så härligt, bilder inne nu!
      Kram

      Radera