torsdag 10 maj 2012

Ohhh Yes!


Laddad och tankad med mycket kaffe, tidig morgon idag efter som Chris måste vara på jobbet extra tidigt, men det gör mig inget måste läsa en manual än då när jag kommer in :)
Vi har fått nya telefoner som nästa hämtar kaffet till oss :) Finns säkert någon iställning till det :P


Annars tänkte jag be Johan, chefen alltså om en ny dator med denna knappen :)
Kaffe är det bästa som finns tror jag :)...eller nästan i alla fall :)


*fniss* I wish!
Kanske borde ta det intravenöst? Så behöver man inte hämta hela tiden :)


Men nu är det dags!
Jag ska fixa frillan sen dra till jobbet!
Tjingeling!

Follow Mayas Lilla Lusthus

Och jag glömde ju berätta! 2!!! Nya följare ♥ Välkomman kära ni!
Så nu är där 22 st ♥ 
Så klicka och adda mig gärna!


3 kommentarer:

  1. *SKRATTAR* ja den påsen skulle man ha...

    SvaraRadera
  2. Den där påsen skulle jag behöva till min man.
    Sköna bilder som alltid

    SvaraRadera