fredag 23 mars 2012

Vilken underbar tur jag har!

Min andra vinst som landat i brevlådan medan jag var i Stockholm var ett STORT paket!
Och i detta stora paket fanns denna helt underbara väska!

Inte nog med att väskan har massor med fack och och smarta funktioner, där är även en massa tillbehör, eller vad sägs om dessa?


Jag fyllde mina genast med make upp, min dricka... och nej det är INTE cola, utan Loka :))) och annat bra att ha!
Jag är sååå super nöjd! Visst är den snygg... och praktisk! Man behöver alltså inte använda de som skötväskor, de är utmärkta som  jobbeväska med :)
Tack underbara Willvin  med  Petra i spetsen och så klart bloggfamiljenFnulan och Hannah, de som anordnade eventet och fixade med alla tävlingarna :) Tack tack tack!

6 kommentarer:

  1. Grattis! En sån står på min önskelista :)

    SvaraRadera
  2. Grattis!!! Och visst är den underbar!!! Jag har mina (har ryggsäcken med) till jobbet. Det är så perfekt att kunna gömma dom snuskiga arbetskläderna i bottenfacket! Trots är det egentligen är skötväskor kommer jag ofta på att vi saknar just blöjor och våtservetter. ;o)

    SvaraRadera
  3. Grattis! Har också en. Superbra!

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinsten. Jag får väl börja vara med i tävlingar jag med :-) Har faktiskt inte haft energi nog till det den sista tiden men det vänder väl snart.
    Ha en härlig helg kram

    SvaraRadera
  5. Grattis till din fina vinst :) Kram

    SvaraRadera