söndag 4 mars 2012

Hujedanmej


Vakande med igenmurade ögon och lika snorig och dan :(
Huvudvärken kunde väl i alla fall gett sig? *sur*
Jag har inte alls tid att vara sjuk, har massor jag vill göra men har energi med noll just nu!
Tycker det borde ge sig... fick ju feber och ont i kroppen i torsdags på jobbet!


Blev väldigt överraskad i går när jag låg på soffan ner bäddad med filt och tittade på film med familjen och det knackade på dörren...
Det var Emily och Marcus, de kom för att lämna tårta som blivit över på Emilys kalas!
Sötaste dom, så gulliga... och Em är en riktigt födelsedagsgris som helst hade velat fylla år 2-3ggr per år *ler*
Så Em blev lite firade av oss med, ett paket av mig och Chris och ett av Natalie.
Hon blev överlycklig :) Hon fick ett läppstift från Chanel av mig och Chris och ett puder från Make Up Store av Natalie. :)
Så nu får hon bara något litet till när vi ska till henne :)


Nu ska jag gå och vila igen och försöka äta något... tror ni jag känner mig stressad av att Chris är full av energi och hugger ved? *suck*

Follow Mayas Lilla Lusthus

Och Välkommen till Petra som är ny följare på bloglovin' Nr 17

4 kommentarer:

  1. Huuuu va trist! Se till att krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Tårta är ett bra sätt att bli frisk på! Ät mkt!

    SvaraRadera
  3. Nej nej vik hädan med dessa baciller!! Sänder massa positiv energi!! Kramar i massor!!!

    SvaraRadera
  4. Vila vila, du behöver det M.

    KRAM

    SvaraRadera