torsdag 15 mars 2012

God morgon!


Redan torsdag och fullt schema fortfarande!
I går var det kals hos Emily, vi åt middag och fick fika så kul att träffa alla!
Sen blev det hem och kasta sig i sängen! Jag var nog mer död än levande!


I dag är det jobb sen ska jag äntligen träffa Anne-Lene, ska bli så kul! Ser ut som ett bomb nedslag här hemma, men vad gör det om 10 år? Viktigast att vi får träffas :)))
Sarah, Anne-Lenes söta dotter är en pärla och kommer och hämtar mig på jobbet :)
Jag hoppas vi hinner ta en promenad, i alla fall en runda ner till havet. Lite avkoppling hade varit så nice!

Jag hoppas vädret blir lite varmare igen, i går kväll var det endast två plusgrader och jag vill verkligen ha vår nu!
Men nu är det dags för nya utmaningar ...det vill säga dags att jobba!
Kram till er alla ♥

2 kommentarer:

  1. Vi har också kalas färdigt för denna våren. Fast jag fyller år på söndag så får det vara färdigt....jag orkar inte fler kalas. Så på söndag tror jag att jag rymmer bort istället.

    Ha en bra dag fina du.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Låter som en bra dag idag oxå!!!
    kram

    SvaraRadera