torsdag 23 februari 2012

Gud vad tråkigt...


Oj vad tråkigt det måste vara att blogga och inte få någon respons, inga kommentarer eller mail.
Eller bara få sådana som" -Hej, fin blogg"  eller " Hej, om du lägger till mig lägger jag till dig"  eller vad sägs om" Fin blogg, kika gärna in på min"

Även om där inte alltid är kommentarer så får jag ofta mail om mina inlägg.
Massor med mail om recepten från andra recept tokiga människor.

Eftersom min första syfte är att våra släktingar ska (om de vill) kunna hänga med lite om vad som händer här i Åhus :) Och jag slipper sitta och skriva en massa mail till massor med vänner... vill de så kan de lätt uppdatera sig på sidan :)
Och sen kommer sms, e-mail och kommentarer.
Jag fick en fråga av en kollega om varför jag bloggar... för jag tycker det är kul så klart!! *ler*
Hade jag för en minut ens tyckt det var tråkigt hade jag lagt ner! Men vi har fått massor med vänner genom bloggen ... japp riktiga vänner som vi umgås med :) Och har så himla kul, ett exempel är Annika och Mini som vi aldrig lärt känna om det inte varit för bloggandet :)
Två helt underbara människor som är otroligt trevliga att umgås med :) Och ska tilläggas vi bor ca 1500meter från varann :)) Underbart!
Så jag ser bara positiva saker med bloggen!



Varför bloggar ni?
Ha en underbar dag alla fina vänner ♥ 

5 kommentarer:

  1. Jag bloggar också för att jag tycker det är roligt och för att jag älskar att skriva.
    Men, jag känner absolut inget tvång att jag måste göra det varenda dag, utan jag tar det när jag verkligen känner för ett inlägg.
    Många nya vänner har man ju fått, men tyvärr inga jag träffar irl, de flesta bor långt bort.. :o((

    Ha en underbar torsdag.. // Kramen

    SvaraRadera
  2. Underbar läsning..
    Jag bloggar för att mina släktingar utomlaands skulle får se barnen och alla föreberedleser för bröllopet som skulle varit..Men sedan bara fortsatte det för att jag fick läsare som inte bara var släkt och vänner utan hittade nya vänner som jag trivs med..
    Jag är glad att du bloggar..annars hade jag aldrig lärt känna dig.

    SvaraRadera
  3. Jag bloggar mest för att det är skoj :)
    Det började med att jag hade en längtan att få skriva men inte allt för seriöst utan liksom på en lagom nivå och mina två äldsta döttrar bloggade så jag blev väldigt nyfiken på det. Sagt och gjort, jag startade bloggen och skriver fortfarande :) Nästan varje dag skriver jag... Kram

    SvaraRadera
  4. Va gullig du är ;)
    Inlägget är väldigt bra skrivet för det stämmer att bloggen bara medför positiva saker med sig!

    SvaraRadera
  5. Det finns så mkt glädje med bloggen. MEn jag som du tänker inte hålla på om jag tröttnar....då blir det stopp direkt.

    KRam fina

    SvaraRadera