måndag 19 december 2011

Måndag ... och bara några dagar kvar...

Fyra ljus är tända... Julveckan startar :)
Vissa är stressade andra tar julen med ro...
Jag njuter i fulla drag!

Helgen har varit så mysig, Jag, Natti och Viggo har bakat julgodis.
Ungdomarna lagade middag och jag fixade dessert i lördags, tänk dom har varit tillsammans ett helt år ♥
Så söta ihop ♥ 




Vi har spelat julmusik, bakat Skåne pepparkakor


Underbara vännen Katrin har varit på fika och det är lika underbart att träffa henne varje gång.
Livet är underbart! Visst finns det en del jag vill ändra på... några jag saknar massor och inte träffar så ofta ... Ni vet vilka ni är ♥
Men ändå Life is good!
I dag ska det shoppas de sista julklapparna.... mysigt! Kanske det blir lite julgodis med fixat i kväll!
Men först blir det jobb!
Tjingeling!

6 kommentarer:

  1. Julklappar och julpynt avklarat här. Nu städet kvar och ja jag kanske skall slå in alla klappar också. En tanke jag fick nu på morgonen här ha ha

    Ha en underbar måndag nu Kramar

    SvaraRadera
  2. Jättefin gran och underbara bakverk, MUMS!!!
    Jag njuter förfullt av julen precis som du, ingen stress här inte!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Har du ngt recept på det där godiset med after eight runt? Ser fantastiskt gott ut :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Lisa, menar du denna, Love After eight? http://mayashideout.blogspot.se/2011/12/love-after-eight.html I så fall... klicka på länken :)

      Radera
  4. Ja, precis, den jag menade :) Tack så mycket!

    SvaraRadera