söndag 18 december 2011

Buzzador ~ Locobase Repair resultat

WOW... mina eksem mår verkligen dåligt av detta  *fniss*
Kanon bra resultat för mig och flera av de som testat! En bra kräm mot torr hud helt enkelt!
Krämen har testats av mig och flera kolleger och släktingar, jag har ju jätte känslig och torr hud och eksem på benen och de är nästan borta :)!
Och resultaten var väldigt positiva. Skulle haft några fler tuber bara, var många som ville testa.
Syrran som med testar den har även hon eksem och blev med väldigt positivt överraskad.
Jag tyckte den fungerade bäst att använda inför natten så den är något "klibbig"
Men ack så bra!








Vill du med bli en Buzzador, alltså få prova på en massa kul saker helt gratis!
Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är Maya_Nielsen):
Anmäl dig till Buzzador Här!

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
Kolla Här!


2 kommentarer:

  1. Åh detta hade jag oxå velat få...:) Ha en trevlig fjärde advent!

    Kraam Izabell

    SvaraRadera
  2. Jag får aldrig va med på buzzador ... :((

    SvaraRadera