söndag 25 september 2011

Trodde aldrig


att man skulle sova så här illa, jag hostar och hostar och hostar lite mer.
Mer död än levande pga. att jag sov illa.... *suck*
Funderar nu starkt på att beställa tid hos doktorn, men inte idag! Värdelöst en söndag!
Men har inte hostan gett sig lite tills i natt så blir det helt klart ett läkarbesök!
Rosslar ju som en gammal symaskin!

Jag kopplade faktiskt av massor i går, medan Chris har fixat undan i trädgården! Trädgårdsmöbler och krukor är undan, gräset klippt, snart är hela ved högen med sågad och flyttad till baksidan.
Han hann tom med vara ett par timmar i skogen och plocka kantareller.
Sen lagade han mat, blev grillad Karré och potatiskroketter mm. Mumsig! Älskar dig Darling ♥ 
Tror ni jag hade ågren som bara legat på soffan? Skoja inte... känner mig så värdelös när jag inte kan hjälpa till, men min kropp säger nej så... bara lyda den och se till att bli bra :)
Tvättade i alla fall lite och vek undan en del tvätt :)

9 kommentarer:

  1. Känner igen känslan. Har i en veckas tid legat men tur nog har jag sluppit hostan. Men allt jag haft ork till är typ disken , lite tvätt och korta promenader med hundstackarn ( Matts tog honom förra helgen när jag var som värst) men sen var det bara att pallra sig upp och ta ut honom. Min hund, mitt ansvar =)
    Krya på dig nu och hoppas du får sova
    Kram Nette

    SvaraRadera
  2. hellou
    Lägger in en *krya på dig blomma*
    Kram Marie / Fotbollsfru

    SvaraRadera
  3. Din stackare! Krya krya på dig!!!

    Kraam Izabell

    SvaraRadera
  4. Det hör hösten till Tyvär,Dessa förskylningar

    SvaraRadera
  5. Önskar dig ett snabbt tillfrisknande och en så bra söndag som du kan få i allt hostandet!

    SvaraRadera
  6. Konstigt det där att man får dåligt samvete när man faktiskt måste släppa allt och kurera sig...

    SvaraRadera
  7. Din stackare! Se till att ta dig till läkaren så du blir frisk snabbt!

    SvaraRadera
  8. Jag är inte lika ärlig som dig mitt ställe heter swesub.se
    kram Nette

    SvaraRadera
  9. Bäst att lyssna på kroppen och bli frisk, så sant så sant :)

    Vilken fin darling du har men det är ju så det ska vara...
    Sköt om dig !
    Kram

    SvaraRadera