måndag 12 september 2011

Skadad...

Ja alltså mer än vanligt så... haha! Min tumme har fått ett fint plåster!
Jag har bara en fråga.. hur kan man skära sig på en créme fraîche burks lock? Alltså inte på metallfolien utan på plast locket! Jisses vad klumpig jag är!
Men lilla My räddade mig så jag inte blödde ner hela köket! *Ja jag vet att jag överdriver* Men det blödde ..lite i alla fall...


 Visst är hon fin... Lilla My



Psst... Annika och Mini.. sorry för min galna kommentar... är lite övertrött, för mycket pluggande idag :) Puss ♥ 

4 kommentarer:

  1. Ajaj.. gulligt plåster!:-)

    Natti natti <3

    Kraam Izabell

    SvaraRadera
  2. Hahahaha din toka! Du har ju urgulligt plåster!
    Vi måste hitta på någonting snart för man får ju Maya abstinens ;)
    Kram på er världens bästa!

    SvaraRadera
  3. Haha, jag tror dig! Jag har lyckats skada mig på de mest underliga saker :P
    Va roligt att du har samma recept, är väl en klassiker av jordnötskakor :D

    SvaraRadera