måndag 19 september 2011

Inte god morgon här inte!


Morgon... ja men så god är den inte! Förbenade rygg som ska bråka med mig.
Dags för öka promenaderna och se om det hjälper!
Nu blir det värktabletter och het dusch!
Till banken idag och låna pengarna till jätte räkningen som damp ner här förra veckan :( Bläää jag hatar betala för grejjor man inte vill ha :( Iofs höjer det husets värde, kommunalt av avlopp är ett måste här nu mera, trots att vi har trekammarbrunnar de flesta av oss :(  ska man verkligen kunna bli tvingad? 100 000.- Tydligen!
Hur kul är det på en skala? Och man får aldrig se dem, från ett konto direkt in till C4 Kommun Usch och bläää...
Och vad är det för nyheter vi hör när vi vaknar...eller läser! Bara elände! Jag behöver goda glada nyheter :) Sånt går jag igång på!
Så slut gnällt för idag! Ha en underbar dag mina vänner... även om den inte startade bra så ska jag se till att slutar bra :) ♥
Tjingeling

6 kommentarer:

  1. Jag har också trekammarbrunn, och hoppas att jag får behålla den! Jag bor ju mitt i skogen!

    Hoppas att du blir bättre i ryggen!

    SvaraRadera
  2. ush så obehagligt med detta obligatoriska bank lån, hur många får gå från hus och hem, ej kredit värdiga,betalnings anm,
    denna utsortering får mig ledsen, 100,000 ?
    klyftorna ökar bara mera, många kämpar redan med lån och skulder,hoppas det fixar sig,

    SvaraRadera
  3. BULL med STORA bokstäver med höga tråkiga räkningar!!Tvi vale

    Ha ändå en skön Måndag.Bamsekram fina du

    SvaraRadera
  4. Nä men fy fan rent ut sagt!!Var ni tvungna till det,helt galet ju!
    Yes då gör jag det,kommer ett inlägg under dagen;)

    SvaraRadera
  5. Ibland är jag extra glad över inte vara husägare.
    Här vår kommun tvingades ett helt område att lägga 1 miljon(!!!!!!!!!!!) per tomt för nya gator osv.. Ingen hade frågat folket som bor där ett smack. En del hade bott där i 50 år. Var faktiskt ett gäng som vägrade och helt enkelt sålde sina hus och flyttade.
    Det är inte helt rätt att göra så sa kommunen men helt inom lagens ramar! Skrämmande!!

    Hoppas du måndag utvecklar sig bättre än den började nu Kram

    SvaraRadera