onsdag 8 juni 2011

Woohooo... detta gillar jag :)

Nu har jag kommit hem från jobbet, stan, tandläkaren och karneval... Jisses med folk det var :)
Underbart att se alla lyckliga glada ungdomar, lite kul va det när jag åkte från jobbet till stan va där ett gäng tjejer som sjöng ... refrängen på texten var -Vi är inte fulla vi har allergi, vi är inte fulla vi har allergi!
Lägg till tutor och visselpipor  i samba takt så förstår ni säkert hur det lät! :)
Här kommer några bilder jag tog med mobilen :)














Jag var ju även hos tandläkaren och där hittade jag denna undebara skylten!


Och dom har en trevlig utsikt fr tandläkaren över Lilla Torg i Kristianstad!



I går var vi på Tepot med Engelskan, här är vår lärare Miss Locker och ett par av tjejerna.

Anni, Malin och Anna-Karin ... Malin diskuterar helvilt  med Annie ..hihi Där av den fina minen :)
Vi drack te och käkade scones, så mysigt!

Min tekopp :)
Tepot är ett av de trevligare ställena i stan att fika på, ett tips om ni kommer till stan :)
Sen shoppade jag lite som ni såg i förra inlägget :)

Nu blir det lite mat här och sen kolla hur det går på stora Altanen, Natti behövde nya skor så altanen städas mot nya skor :))

3 kommentarer:

  1. Åh, vilken härlig stämning på stan!
    Smart att byta altanstädningen mot ett par skor! ;)

    SvaraRadera
  2. Göta Petter vad mycket folk!:-) Hoppas det gick bra hos tandläkaren!:-) Rolig skylt!! Hihi

    Natt natti ♥

    Kram Izabell

    SvaraRadera
  3. Åh är det Teapot i Kristianstad? Det är verkligen ett mysigt ställe må jag säga :D
    Hat massor att ta igen här ser jag med, vi får inte glömma bort varandra igen nu!
    Hoppas det är fint med dig, här är det bara bra.
    kram

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad och gör mig glad!
Spamm, anonyma och reklam kommentarer gör sig icke besvär. De plockas bort!