onsdag 8 juni 2011

Woohooo... detta gillar jag :)

Nu har jag kommit hem från jobbet, stan, tandläkaren och karneval... Jisses med folk det var :)
Underbart att se alla lyckliga glada ungdomar, lite kul va det när jag åkte från jobbet till stan va där ett gäng tjejer som sjöng ... refrängen på texten var -Vi är inte fulla vi har allergi, vi är inte fulla vi har allergi!
Lägg till tutor och visselpipor  i samba takt så förstår ni säkert hur det lät! :)
Här kommer några bilder jag tog med mobilen :)














Jag var ju även hos tandläkaren och där hittade jag denna undebara skylten!


Och dom har en trevlig utsikt fr tandläkaren över Lilla Torg i Kristianstad!



I går var vi på Tepot med Engelskan, här är vår lärare Miss Locker och ett par av tjejerna.

Anni, Malin och Anna-Karin ... Malin diskuterar helvilt  med Annie ..hihi Där av den fina minen :)
Vi drack te och käkade scones, så mysigt!

Min tekopp :)
Tepot är ett av de trevligare ställena i stan att fika på, ett tips om ni kommer till stan :)
Sen shoppade jag lite som ni såg i förra inlägget :)

Nu blir det lite mat här och sen kolla hur det går på stora Altanen, Natti behövde nya skor så altanen städas mot nya skor :))

3 kommentarer:

  1. Åh, vilken härlig stämning på stan!
    Smart att byta altanstädningen mot ett par skor! ;)

    SvaraRadera
  2. Göta Petter vad mycket folk!:-) Hoppas det gick bra hos tandläkaren!:-) Rolig skylt!! Hihi

    Natt natti ♥

    Kram Izabell

    SvaraRadera
  3. Åh är det Teapot i Kristianstad? Det är verkligen ett mysigt ställe må jag säga :D
    Hat massor att ta igen här ser jag med, vi får inte glömma bort varandra igen nu!
    Hoppas det är fint med dig, här är det bara bra.
    kram

    SvaraRadera