söndag 12 juni 2011

Vilken härlig morgon!


Vaknade halv 10 och bara njöt av att ha haft en lång sovmorgon :)
I dag har jag inget på programmet alls, ja inte mer än det vanliga...lite tvätt, matlagning och sånt plock.

Blir lite fix i trädgården, rosenbågen är uppe så roserna ska bindas upp!
Jordgubbarna ska kollas över...oj med bär där kommer att blir! Härligt!

Måste försöka få tag i Wiro ang. Midsommar planeringen... jag är ju en sån där kul person som älskar att planera...hahaha!
Chris ska köra och lämna in trikinprov :) Sköt ännu ett vildsvin i natt :) Det ser jag framemot att äta upp...haha!
Ska planera en date med Annika och Mini med i veckan, ska bli så kul att ses igen!
Sen har vi lite andra måste som ska struktureras, men nu blir det frukost!
Tjingeling!

5 kommentarer:

  1. avundsjuk jag blir på att ni ska äta vildsvin ;P har faktiskt inte ens smakat bara föreställer mig att det ska vara jättegott. Ha en underbar dag det ska jag ha . Kram Nette

    SvaraRadera
  2. Längtar till den natten då jag kan få sova ostörd, utan smärta som tvingar mig upp flera ggr och sedan inte kunna sova ut. Men ser man det positivt så numera kan jag få uppleva hur allt i naturen vaknar med mig! :)

    SvaraRadera
  3. Vad skönt det låter med en lugn och pysslig dag och vad härligt med egna jordgubbar sedan :)
    Svar: Jag vet tyvärr inte alls vad det är för en blomma som jag har fotat. Jag såg den utanför jobbet igår och tyckte den var så söt så jag kunde inte låta bli att fota den :) Kram

    SvaraRadera
  4. Halloj - kikar tillbaka =) och fastnade i din profil och läste - haha - jag är född -67 i Malmö - uppvuxen de första åren i Limhamn innan jag flyttade till Sthlm =) och sen fick jag barn sent i livet - jag var 38 och 40 år när jag fick mina knattar =)

    Kram - här kommer jag att titta in ofta <3

    SvaraRadera
  5. Kors, en sån fin rhododendron!
    Verkligen en härlig bild!
    Vildsvin skulle jag också vilja ha. - Mums!!! :D

    SvaraRadera