fredag 3 juni 2011

Sjunkaröds vildsvinsfarm :)

Hej hopp!
I dag har vi hittat på en massa trevligt! Berättar mer sen men måste ju bara dela med mig av att vi var på en av mina gamla arbetsplatser.
Tyvärr va inte min gamla chef där när vi var där!


Vi var och lämnade Trikinprovet på vildsvinet Chris sköt i går.
Och givetvis kikade vi på grisarna med :) Här kommer lite bilder på svinen ...hihi!











Där har blivit så fint sedan jag jobbade där och han har byggt ut massor och mer är på gång :)





Så är ni är Skåne (Vinslöv) och vill handla underbart god korv och viltkött så passa på att kika in där!





3 kommentarer:

  1. Men åh, vilka söta små nassar!!!
    (Men de är ju goda att äta också förstås...;))
    Jag är ohjälpligt efter i bloggläsandet, så jag hoppar för närvarande mest runt bland de som kommenterat hos mig, och har inget hopp om att hinna läsa igen. - Så förlåt om jag bara kikar på ditt sista inlägg nu.
    I höst eller så ska jag försöka komma ifatt såpass att jag läser en vecka bakåt, eller i all fall ett par dagar bakåt- från den dagen alltså.... :D
    Tror det är så för många av oss den här tiden på året. - Man måste ju hinna leva också, oc det är ju NU man gör det här i Sverige. :)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Svar: Vad kul! Välkommen tillbaka! :) Finns även på Twitter och Facebook. :)

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset! Visst händer det att vi har vägarna förbi Vinslöv och vilt pratade vi om så sent som häromdagen! Kram Ingela

    SvaraRadera