fredag 3 juni 2011

Ledig ledig ledig...

Och det är vi även idag!
Jag och Natalie gick till stranden efter frukosten. Men jag låg där bara en och en halv timme.
Och det räcker, solen tar något extremt just nu och det var första dagen i år som jag solande!
Och jag tog årets första dopp! 14 grader i vattnet!!! Fy hundingen ska tilläggas!

Sen bar det av till stan och lite shopping, Växthuset och fixade lite mer lavendel och gula solhattar! 2 olika sorter :))) Och Myrr! Här ska jagas myror!




Sen blev det Biltema och köpa skyddsöverdrag till sätena så man kan sitta i bilen när man varit i skogen :)
Även en rosenbåge slank med :) Och så hittade jag plädar att ha på uteplatsen i bersån! Ute möblerna har äntligen kommit på plats! Tallarna har blommat klart så allt blir inte knall gult efter 10 minuter nu :)
Även gräsfrö hittade med hem :)




Mer lavendel åt folket :)

När vi kom hem skulle ungdomarna ta en runda till stranden och vi avtalade middag kl 18,30!

Så det var bara att sätta fart och fixa :)
Det var första riktiga ute måltiden för i sommar och fler lär ju komma, vi älskar ju sitta i bersån!




Olivolja med citron är min stora favorit just nu! Så gott på sallad!


Sen kom Jen, Anton och Rocky :) Jag och Jen satt i bersån hela kvällen, vi delade en flaska vin och satt där och bara njöt!


Tonåringen :P


Rocky har kommit i tonåren och är livrädd för allt, Natti och Viggo blev totalt utskällda! Hahaha

Chris hade kört och jagat och rätt som det var fick vi ett sms! En gris var skjuten :)) Så i dag blir det en tur till min gamla arbetsplats i Sjukaröd :) Till vildsvinsfarmen och lämna trikinprov. För givetvis äts inget förren där är gjort kontroll!

Och sen kanske det blir en tur till torget med för att köpa några blommor! Vi får väl se!
Ha en underbar dag! För det ska jag ha!
Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Du ser till att hålla dig sysselsatt märker jag :)
    Ha nu en underbar fredag Kram

    SvaraRadera