fredag 27 maj 2011

Vill ha!

Idag slutade jag lite tidigare och vi har varit och tittat på bil :))
Vi vill ju ha en ...

Jaja... vet att vi är tråkiga, samma märke som den vi har.
Men vad sägs om denna?
Hihihi... lite i minsta laget eller hur:) Kan ni se oss stuva in ungar och packning i den :P
Denna var med snygg... en lite sportig!

Silver är så snyggt :)



Denna gillades med :)

Liten och söt... men i minsta laget!

Lutar nog mest åt en sådan här...


Vad tycker ni?
En kombi är bra... fanns så man kunde få dragkrok och det är ju bra!
Dessa kostade någonstans mellan 195 000 och 125 000
VILL HA!


4 kommentarer:

  1. Sportmodellen klart snyggast, men kombi helt klart!! Mest praktiskt!

    SvaraRadera
  2. Själv älskar jag ju SAAB, hade sån otur med min Peugeot och det hänger i. Jag tycker ni skall ta den röda färgen oavsett modell.
    Ha en skön helg! //Farmskan

    SvaraRadera
  3. Min sambo kolla bilsajter varje dag och just nu är han heeelt inne på jeepar :-O SVINDYRA att köra ju!!!

    SvaraRadera
  4. ja den är ett dröm mål om man har pengar över

    Matts

    SvaraRadera