måndag 16 maj 2011

God morgon!


Trött tröttare ..Maya ...hihi!
Helgen har varit jätte bra men gud vad trött jag var när klockan ringde :S
Men det går väl över snart!
Ska hem till Em efter jobbet och hämta allt jag shoppade på Ullared.
Sen ska jag fixa lite här hemma och få undan lite mer tvätt.

Mäta golv och väggar, dags att köra och köpa tapeter och färg mm.
Börjar bli hög tid att fixa till... lite orolig om ryggen ska hålla till det men jag får kämpa på!
Väggarna ska bli vita i alla fall :) 
Golet har vi inte bestämt...ek, bok, björk...finns ju massor att välja på!
Det ska inte vara för mörkt i alla fall!

Men nu är det dags att göra det sista och åka och jobba!
Ha en underbar dag!
Tjingeling.


4 kommentarer:

  1. Vad roligt att göra om :)

    Hoppas du får en fin dag !
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Skall måla om här. Blir vitt. Kör enkel stil för jag har en mini som inte kan låta bli mina väggar tyvärr!

    Hoppas du får en skön måndag nu Kramen

    SvaraRadera
  3. Åh, jag vill oxå åka till Ullared !! men härifrån är det ca 40 mil så det är en tripp som måsta planeras... kanske till sommaren :)

    SvaraRadera
  4. Det hade varit välbehövligt med en tripp till ullared, men det får vi ta till hösten kanske.

    Måndag är måndag är måndag... Jag är alltid jättetrött och sliten på måndagar :( idag är inget undantag tyvärr.

    Önskar dig en skön tisdag!
    Kram Eva

    SvaraRadera