söndag 10 april 2011

Söndag... vad härligt!

Sov länge idag med...inte helt fel!
Vaknade iofs. 6 men lyckades somna om! Så skönt!

I går vad det så underbart väder... och en rabatt är klar och jag så nöjd :)


Så idag ska jag ta en till... det ser ju bedrövligt ut innan man fått de rensade och fina :)
Tallar är mysigt, men de kunde låta bli att släppa så mycket barr *Ler*

Dagens projekt

Krokusar

Sen vankades kalas för Dennis och Pontus... mysigt!


Pontus och Dennis 

Vi blev bjudna på hembakat... coola muffins i rosa och grönt :)
Och en ljuvlig kladdkaka!



Efter kalaset susade vi iväg och shoppade ÖB och sen Willys... inte ofta vi är på det håller så det är trevligt... men jisses vad dyrt det blev ...hahaha!
Man tycker att man ska bara ha lite men så slinker det ner lite saker till påsken mm. och vips är det uppe i en 1000-lapp!
Väl hemma susade jag runt lite och plockade ihop grejor som skulle med till Jen, Chris var kvar hemma i trädgården och försöker få ordning på vår "sandlåda"

Lovar att det kommer fler bilder på projektet... det lär inte va över på länge!

Jag och Jen och Anton, käkade en god laxgratäng med sallad!
Sen kom Bosse med sina töser och hälsade på en runda ...och Rocky blev överlycklig :))

Dessa var sjukt goda... Wasabinötter
Ett glas vin i trädgården, så mysigt.

Rocky

Disney
Elvira

Felicia

Esmeralda

Bosse och Rocky

Anton

Det blev det ett par glas vin och massor med snack ... så mysigt! Sen hjälpte Jen mig scanna lite foto :) Tack gumman!


Nu blir det frukost och sen trädgårds projekt!
Tjingeling

3 kommentarer:

  1. Fina bilder som vanligt, o det låter ju som en trevlig dag. Måste kännas kul o få ordning i trädgården igen efter vintern o allt grävande själv hade vi en lugn dag med mysande framför film

    SvaraRadera
  2. Få se om jag tar mig ut i trädgården jag också idag.
    Det skulle då onekligen behövas...

    SvaraRadera
  3. Vad fint du gör :) Mysig helg med mycket gott också...
    Blir samma för mig när jag går i affärer, blir alltid dyrare än vad jag räknat med.
    Ha det så bra!

    SvaraRadera