torsdag 14 april 2011

Sååååå kul!


En kär blogg vän Petra är med i Aftonbladet :)

Fina Petra

7 kommentarer:

  1. Hej Maya!
    Ja, nu är det tryckt och klart i Aftonbladet!
    Känns helt OK. Bilagan är riktigt trevlig, ja alltså förutom oss, i ren allmänhet!
    Du är ju för go´som uppmärksammar mig här. Lilla jag... i stora, vida världen...
    Just me...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Gokväll i stugan! Verkar som att det är bättre med dig idag! Härligt!
    Vilken solskenshistoria!!! Vilken lycka!
    Tack för tipsen med mattorna!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Se där - den som ändå fick vara med i Aftonbladet!! Kanske skulle dem vilja skriva om min kommande promenad??

    SvaraRadera
  4. Vilken solskenshistoria!
    Ganska likt hur det var innan jag kom.
    Mamma skulle fylla 42 och pappa var 46 och de hade väntat i över tolv år på mig.
    Men mamma var inte deprimerad. - Däremot blev de väldigt glada när jag kom. :)

    SvaraRadera
  5. God afton! Vilken solskens historia:-) Skam den som ger sig! ;-)

    Kraamisar <3

    SvaraRadera
  6. Gud va roligt! Det ska jag spana in!
    Hahaha jag har en hel del att läsa ikapp här också! Ska bara få igång vårt Internet först :)

    SvaraRadera