lördag 23 april 2011

God morgon!

I går var det lååååång fredag, och det gick i ett, frukost, trädgårdsarbete, gäster på middag, spel och lek... sen stupa i säng!
Okej... vi tar det lite utförligare...
Jag fixade rabatterna uppe i trädgårdsrummet, hann faktiskt ganska mycket :)


Som sagt, det går framåt! Mer blir det idag!

Sen var det dags att laga mat, Simon och jag fixade Tacopajer, grönsaker medan Chris städade och Jasmine dukade...






Sabina och Mickis var i lekstugan och lekte...



Fixade även Påsktårta till kaffet!



Sen kom Emily och Marcus och medan maten stod i ugnen spelades det kubb och riddarspel.
De fick pausa så vi kunde äta!





Det var massor med bus och stoj och skoj :) Helt underbart helt enkelt!


På kvällen spelades det monopol :)
I dag ska Simon och Robin åka hem ... men först ska det intas frukost och fixas lite innan de ska till tåget!
Och jag har massor med trädgårds pyssel som ska göras innan jag ska laga påskmiddag! Och Jasmin och jag ska fixa dessert :) En riktigt sommar dessert ska det bli!




5 kommentarer:

  1. SV: TACK desamma hoppas påskharen kom till er oxå Hihi...

    PS: awarden skulle den tillbaka till dig? för du e ju den flitigaste kommenteraren hos mej igentligen... så du skulle ju haft en awward tillbaka ju... SORRY

    KRAM!!!!

    SvaraRadera
  2. Mysigt ni har det. Härlig trädgård oxå. Mys!
    Önskar er en fortsatt härlig helg
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. va mysigt ni har det,du e ju helt underbar på att duka,fixa,laga mat,tårter ja listan kan bli lång.ha en fin helg alla.Anne-Lene med fam

    SvaraRadera
  4. Oj vad mycket du har hunnit med, å så fint ni har det, tack för ett härligt inlägg:-)

    GLAD PÅSK:)

    Kraam Izabell

    SvaraRadera
  5. Jag tyckte också att jag fick gjort en hel del igår!

    // Din banner ligger uppe nu (på andra plats)! Listan roteras regelbundet, så den kommer snart att flyttas ner och börja vandra uppåt igen!

    Jag plockade en bild från nätet, men hoppas att det går bra ändå! Bilderna är ju ganska smala, så man ser inte så mycket!

    Glad påsk!

    SvaraRadera