tisdag 12 april 2011

God morgon!


Men tanke på att vi höll på att städa till klockan var över nio i går kväll ute i Natalies hus så säger det en hel del!
Att man bara kan ha så rörigt! *suck* Tonåringar!
Sen när vi var klara utbrister hon, nu ska jag mysa, ska hoppa i duschen och sen krypa ner i renbäddad säng! Undebart! -Tack mammi för all hjälp

Sa till henne att det kan hon göra oftare... inte så farligt om man sätter in allt på sina platser varje gång man haft det och håller i ordning, då tar det inte flera timmar att städa ett litet hus!



Så här såg det ut när det var nyrenoverat :)

Men nu är det dags att jobba och sen hålla tummarna att det är fint väder när jag kommer hem så ännu en rabatt kan bli klar!

Ha en underbar dag! Och le åt någon... så blir säkert den personen glad


Tjingeling ♥

5 kommentarer:

  1. Ja du det där känner jag igen :)

    hoppas att du får en lugn dag

    SvaraRadera
  2. Haha känner igen detta med tjejer som kan ha rörigt :)
    Du får väl se hur länge de håller sig fint nu :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hihihi! ja se de tonåringarna! Ha en bra dag du med!

    SvaraRadera
  4. Hej Maya!

    Nu har jag suttit och läst igenom dina bloggar för de senaste dagarna och njutit av dina planteringsbilder och allt annat. Igår var jag och handlade penséer, dom är så vackra! Så nu finns det ett antal krukor att vila ögonen på.
    Igår va ju en föraning av sommaren här hos oss, +21 grader! Har fått det mycket varmare nu sen dom tog ner träden. Alltid nåt.

    Kram på dig och ha en bra dag!

    SvaraRadera
  5. Gahh kan du komma hit också ;) Nej då allvarligt. Jag städar och städar och städar. Sen kommer mini och stökar och stökar och stökar. jag blir aldrig klar känns det som!

    SvaraRadera