söndag 3 april 2011

God morgon!

Lördagen blev en riktigt slappedag.
Eftersom jag var virrigare än vanligt och trodde det var doop i går så var ju dagen inte inplanerad!
Hoppades på fint väder men det va dimmigt och blött hela dagen så något trädgårdsarbete va inte aktuellt.
Jen har visning på sitt hus så hon kom och fikade medan folk va där och tittade :) Chris och Anton spelade X- Box och jen och jag kollade nya ILVA katalogen! Jisses vad kitchiga saker där var!
Senare på eftermiddagen lagade vi middag, det blev fylld fläskfilé inlindad med bacon och fetaost potatis. Mums!
Recept kommer sen, hinner inte lägga in det nu :)

Jag cyklade upp till Jen på kvällen och vi satt och snackade och scannade in gamla foto :)
Så kul att få dem in i datorn :)
Här kommer ett par!

Min pappa med en dam på någon dans

Min mamma med en kavaljer på dans
Och här är min bror Ulf och min syster Margaretha, Ulf är ju inte så svårt att gissa vem det är eftersom han är ensam kille på bilden, och min syster står precis bakom honom.

Men nu ska jag fixa lite frukost och göra mig klar inför dopet! Vicki, dopklänningen är bara en underbar kreation jag hittade på en engelsk sida, kolla här!

1 kommentar:

  1. Jag älskar gamla bilder, det är så mycket historia i dem!

    SvaraRadera